9-diodowa latarka Jewel LED

DrukujE-mail
9-diodowa latarka
RDS - R35665
9-diodowa latarka Jewel LED,Latarka z nadrukiem,Latarka reklamowa,Latarka firmowa
Cena podstawowa 7,90 zł
Cena / kg:
9-diodowa latarka Jewel LED,Latarka z nadrukiem,Latarka reklamowa,Latarka firmowa
9-diodowa latarka Jewel LED,Latarka z nadrukiem,Latarka reklamowa,Latarka firmowa
9-diodowa latarka Jewel LED,Latarka z nadrukiem,Latarka reklamowa,Latarka firmowa
9-diodowa latarka Jewel LED,Latarka z nadrukiem,Latarka reklamowa,Latarka firmowa
9-diodowa latarka Jewel LED,Latarka z nadrukiem,Latarka reklamowa,Latarka firmowa
9-diodowa latarka Jewel LED,Latarka z nadrukiem,Latarka reklamowa,Latarka firmowa
Opis

9-diodowa latarka Jewel LED

9 diodowa latarka LED wykonana z aluminium. Zasilana 3 bateriami AAA (w cenie produktu). Pakowana w czarne kartonowe pudełko.

SZCZEGÓŁY PRODUKTU

Szerokość [mm]92,00

Wysokość [mm]26,00

Głębokość [mm]26,00

Materiał podstawowyaluminium

Zasilanie bateriamiTAK

Materiał wykonania opakowaniakarton

Rodzaj opakowaniapudełko

Kolor opakowaniaczarny

ZDOBIENIE

Sugerowana technika zdobieniagrawer L2

Miejsce zdobieniana latarce str. 1

Maksymalna ilość kolorów1

Maksymalna szerokość logo [mm]25

Maksymalna wysokość logo [mm]11

 

Gadżety reklamowe do domu lub do samochodu, latarkii reklamowe z logo.

Upominki firmowe dla wielu branż.

Artykuy reklamowe dla kalmpanii o śrdniej i dużej ilośći gadżetów reklamowych.

 

 

Napoje Reklamowe

 

Napoje reklamowe są ciekawą formą promocji marki lub firmy.

Mogą same w sobie spełnić rolę zindywidualizowanego produktu na potrzeby dystrybucji do klienta indywidualnego pod własną marką. 

Najpopularniejsze produkty z tej kategorii to wody mineralne i wody źródlane, jak również napoje energetyczne. 

Zaletą tego typu produktów jest możliwość zastosowania logo w pełnej kolorystyce.

Plusem jest również to, że niemal każda osoba może skorzystać z napoju reklamowego.

 

Zastosowanie:

- wydarzenia firmowe

- wydarzenia sportowe

- wydarzenia promujące produkt, markę lub firmę

- w punktach obsługi klienta

- dla własnych klientów 

- jako własna linia produktowa dla klienta detalicznego