Kalendarze reklamowe

 

Kalendarze reklamowe - to prosty i funkcjonalny sposób na promocję firmy, jest to również jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych na rynku.

Dlaczego?

Zapewne dlatego, że w dzisiejszym świecie, przepełnionym informacjami, wydarzeniami oraz sprawami do załatwienia – kalendarze są nam po prostu niezbędne.

W zależności od upodobań możemy skorzystać z różnych form oraz formatów kalendarzy.

Kalendarze biurkowe - przydatne w każdym biurze oraz na biurku każdego pracownika - ułatwia codzienną pracę. Dyskretnie zamieszczone logo połączone  z odpowiednio dobranym designem może nadać kalendarzowi wyjątkowy wygląd.

Najczęściej wykorzystywane formy kalendarzy biurkowych:

piramidka

terminarz tygodniowy

podkłady - biuwary

Kalendarze książkowe - terminarze książkowe. Bardzo powszechna i funkcjonalna forma kalendarze reklamowego. Każdy chce mieć taki kalendarz i choć nie każdy obdarowany regularnie korzysta z takiego gadżetu reklamowego to zapewne zachowa go do przyszłego roku i kolejnego kalendarza. 

Najczęściej wykorzystywane formy kalendarzy książkowych:

w układzie dziennym

w układzie tygodniowym

Najczęściej wykorzystywane formaty:

A4

A5 - B5

A6 - B6

Kalendarze ścienne - są w każdym domu, każdej firmie i instytucji. Ułatwiają organizację i odnajdywanie się w czasie. W zależności od upodobań obdarowanego mogą przybierać różną formę i format. Duża powierzchnia kalendarzy ściennych pozwala w widoczny sposób zaprezentować firmę i jej produkty.

Najczęściej wykorzystywane formy kalendarzy ściennych:

kalendarze trójdzielne,

czterodzielne,

kalendarz jednodzielny,

proste i z wykrawaną falą,

plakatowe A2,

plakatowe B2,

planery,

wieloplanszowe.

Kalendarze listkowe - kalendarze w formie wizytówki. Najtańsza i najmniejsza forma kalendarza reklamowego. Możemy użyć takiego kalendarza aby np. przypomnieć o ważnej dacie, wydarzeniu w którym bierze udział lub organizuje nasza firma.

 

Gadżety Solarne

 

Gadżety solarne to produkty reklamowe posiadające ekologiczne zasilanie energią elektryczną pozyskaną z energii słonecznej.

Są to głównie ładowarki i baterie do urządzeń stacjonarnych i urządzeń przenośnych takich jak telefony, tablety, odtwarzacze mp3 oraz inne urządzenia, które można zasilać poprzez złącze usb.

Wśród produktów zasilanych solarnie są również latarki, lampiony i wiatraki.

 

Solarne czyli ekologiczne gadżety reklamowe to prężnie rozwijający się trend na rynku gadżetów reklamowych  w Polsce i Europie.

Gadżety, które same zapewniają sobie energię na potrzeby własne lub potrzeby własne z możliwością zasilania innych urządzeń w tym urządzeń przenośnych mogą zaistnieć w szerokim spektrum kampanii gadżetów reklamowych.

 

Zalety:

- nowoczesny produkt

- użyteczny i funkcjonalny

- nie wymaga zasilania oraz może zabezpieczyć zapotrzebowanie na energię urządzeń przenośnych

- produkt ekologiczny

 

Zastosowanie:

- produkt masowy o wyższej wartości

- wyjątkowe prezenty dla wyjątkowych klientów oraz wyróżniających się pracowników

- promocja wartościowych produktów i marek

- promocja ekologicznego aspektu działalności

- gadżety świąteczne 

 

 

 

Gadżety na święta

 

Święta to wyjątkowy czas, między innymi dlatego, że to czas dawania i otrzymywania prezentów.

To idealna okazja aby wykorzystać prezenty i upominki firmowe z logo firmy lub marki.

Odpowiednio dobrany gadżet reklamowy pozwoli docenić pracowników własnej firmy jak również wyróżnić ważnych i cenionych klientów i dostawców firmy.

Zakres produktowy i formę gadżetu świątecznego można wybrać z dostępnych na rynku gadżetów z motywem świątecznym lub wykorzystać jakikolwiek produkt reklamowy nadając mu świateczny wyraz poprzez dodanie akcentu świątecznego najlepiej w połączeniu z życzeniami lub osobistą adnotacją.

 

Zastosowanie:

Jako gadżety reklamowe o masowym zastosowaniu.

Gadżety wykorzystywane sezonowo w okresach świątecznych

Jako upominki firmowe dla pracowników firmy oraz ważnych klientów i dostawców.

Gadżety dla osób w każdym wieku oraz o szerokim spektrum produktów do wykorzystania.

 

JAREER gadżety reklamowe

 

 

Gadżety kibica

 

Gadżety kibica to gadżety reklamowe, które umilą i uwydatnią kibicowanie podczas meczów, imprez sportowych czy sportowych konkurencji podczas spotkań i wydarzeń firmowych.

Upominki firmowe tego typu mają zastosowanie praktycznie przez cały rok dzięki czemu okres ekspozycji logo może być długotrwały.

Produkty reklamowe tego typu są przeznaczone dla konkretnych grup odbiorców lub do zastosowania podczas szczególnych wydarzeń.

Gadżetami kibica mogą być produkty wspomagające kibicowanie takie jak łapy kibica, trąbki, dmuchane kije lub dłonie jak również elementy ubioru takie jak koszulki, czapeczki oraz przedmioty codziennego użytku i biurowe, takie jak breloki, długopisy, przypinki, kubki i wiele innych.

Gadżety kibica nie mają ograniczeń jeżeli chodzi o formę i rodzaj dzięki czemu dają duże pole dla kreatywnego wykorzystania różnego rodzaju produktów na potrzeby kibicowania.

 

Zastosowanie:

Jako gadżety reklamowe o masowym zastosowaniu.

Gadżety dla kibiców podczas różnego rodzaju wydarzeń sportowych.

Jako upominki firmowe dla pracowników podczas wydarzeń firmowych.

Gadżety dla osób w każdym wieku oraz o szerokim spektrum produktów do wykorzystania.

 

 

 

 

Długopisy reklamowe

 

Długopisy to codzienność na rynku gadżetów reklamowych.

Są to produkty bardzo powszechne ze względu na:

- bardzo szerokie możliwości zastosowania, jeżeli chodzi o grupę docelową,

- funkcjonalność, gdyż mino postępu technologiczego, każdy potrzebuje czegoś do pisania

- szeroką gamę produktów, od bardzo tanich produktów masowych po ekskluzywne produkty o wysokiej wartości

 

Długopisy możemy podzielić na kategorie:

długopisy plastikowe

długopisy metalowe

długopisu ekologiczne

długopisy z końcówką do ekranów dotykowych

W ramach każdej z tych kategorii, możemy odnaleźć produkty masowe o niskim koszcie jednostkowym jak również produkty o wyższej wartości, przeznaczone dla bardziej ukierunkowanych kampanii gadżetów reklamowych.

 

Decydując się na skorzystanie z długopisów reklamowych warto zwrócić uwagę na:

- budżet jakim dysponujemy

- jaka ilość będzie potrzebna

- jak często będzie występowało zapotrzebowanie

- dla kogo będzie przeznaczony gadżet reklamowy

- gdzie i w jakich okolicznościach odbędzie się dystrybucja produktów reklamowych

 

Zalety:

- szeroka gama produktów umożliwiająca dobór odpowiedniego produktu do realizacji wybranego celu

- funkcjonalność

- dostępność

- szerokie możliwości zastosowanie od produktów masowych, produktów ekologicznych, po ekskluzywne długopisy i zestawy prezentowe na specjalne okazje i dla specjalnych osób

 

Zastosowanie:

- masowe kampanie reklamowe

- gadżety na konferencje i różnego rodzaju wydarzenia

- produkt ekologiczny dla kampanii o tematyce związanej z ekologią

- funkcjonalny gadżet, np. z rysikiem do telefonów i tabletów, lub z latarką 

- ekskluzywny produkt reklamowy na specjalne okazje