Kalendarz KIESZONKOWY - Milano

DrukujE-mail
Kalendarz KIESZONKOWY
DSCR - Kalendarz KIESZONKOWY - Milano
Kalendarz A5 dzienny – Milano,Kalendarze książkowe A5 z logo,Kalendarze książkowe A5 z nadrukiem
Kalendarz A5 dzienny – Milano,Kalendarze książkowe A5 z logo,Kalendarze książkowe A5 z nadrukiem
Kalendarz A5 dzienny – Milano,Kalendarze książkowe A5 z logo,Kalendarze książkowe A5 z nadrukiem
Kalendarz A5 dzienny – Milano,Kalendarze książkowe A5 z logo,Kalendarze książkowe A5 z nadrukiem
Opis

Kalendarz KIESZONKOWY - Milano

Oprawa: Milano

Oprawa łączona z dwóch materiałów SYDNEY - połączonych przeszyciem. Tłoczenie suche lub folią. Możliwość graweru laserowego.

linia PRESTIGE

OT – KIESZONKOWY tydzień na dwóch stronach

Format: 8,6 x 15,2 cm

Objętość: 128 stron

Papier: offset biały lub chamois (kremowy) 70 g/m2

Kalendarium: miesiące i tygodnie w 5 językach (PL, GB, D, RUS, FR), imieniny i święta, kalendarium skrócone na bieżący miesiąc, druk szaro-bordowy.

Z przodu: dane osobowe; skrócony kalendarz 2018 i 2019 

Z tyłu: notes teleadresowy zintegrowany z blokiem, notatki - 6 str.

mapa Polski na wyklejce 

Wykończenie: wstążka, możliwość zaokrąglenia narożników bloku i okładki.

 

W załączonych plikach pdf:

 - cennik kalendarzy DSCR oprawa Milano

 - zestawienie dostępnych opraw standard DSCR

 - zestawienie dostępnych opraw łączonych DSCRCR

 

Napoje Reklamowe

 

Napoje reklamowe są ciekawą formą promocji marki lub firmy.

Mogą same w sobie spełnić rolę zindywidualizowanego produktu na potrzeby dystrybucji do klienta indywidualnego pod własną marką. 

Najpopularniejsze produkty z tej kategorii to wody mineralne i wody źródlane, jak również napoje energetyczne. 

Zaletą tego typu produktów jest możliwość zastosowania logo w pełnej kolorystyce.

Plusem jest również to, że niemal każda osoba może skorzystać z napoju reklamowego.

 

Zastosowanie:

- wydarzenia firmowe

- wydarzenia sportowe

- wydarzenia promujące produkt, markę lub firmę

- w punktach obsługi klienta

- dla własnych klientów 

- jako własna linia produktowa dla klienta detalicznego