Kalendarze trójdzielne panoramiczne pionowe

DrukujE-mail
JTN – Kalendarze trójdzielne panoramiczne pionowe
Kalendarze trójdzielne panoramiczne pionowe,kalendarze ścienne z logo,Reklamowe kalendarze ścienne
Kalendarze trójdzielne panoramiczne pionowe,kalendarze ścienne z logo,Reklamowe kalendarze ścienne
Kalendarze trójdzielne panoramiczne pionowe,kalendarze ścienne z logo,Reklamowe kalendarze ścienne
Kalendarze trójdzielne panoramiczne pionowe,kalendarze ścienne z logo,Reklamowe kalendarze ścienne
Kalendarze trójdzielne panoramiczne pionowe,kalendarze ścienne z logo,Reklamowe kalendarze ścienne
Opis

KALENDARZE TRÓJDZIELNE PANORAMICZNE PIONOWE

WYMIAR KALENDARZA 32 X 98cm

MIEJSCE NA NADRUK 30 x 9 cm

WYMIAR ZDJĘCIA 32 x 26 cm

ZDJĘCIA drukowane na kartonie, lakierowane UV, otwór do zawieszenia

KALENDARIUM: classic, wym. 28,5 x 14 cm, trójjęzyczne (PL, GB, D), z numeracją tygodni i imieninami, mocowane na kleju do pleców kalendarza

WYKOŃCZENIE: podkład i główka kalendarza, wykonane z jednej części kartonu, zadrukowane są w pełnym kolorze i pokryte lakierem UV; w cenie pasek z czerwonym przesuwanym okienkiem, koperta (33x26 cm) w opcji.

OPAKOWANIA 25 szt.

 

Cennik kalendarzy w pliku pdf.

 

Gadżety kibica

 

Gadżety kibica to gadżety reklamowe, które umilą i uwydatnią kibicowanie podczas meczów, imprez sportowych czy sportowych konkurencji podczas spotkań i wydarzeń firmowych.

Upominki firmowe tego typu mają zastosowanie praktycznie przez cały rok dzięki czemu okres ekspozycji logo może być długotrwały.

Produkty reklamowe tego typu są przeznaczone dla konkretnych grup odbiorców lub do zastosowania podczas szczególnych wydarzeń.

Gadżetami kibica mogą być produkty wspomagające kibicowanie takie jak łapy kibica, trąbki, dmuchane kije lub dłonie jak również elementy ubioru takie jak koszulki, czapeczki oraz przedmioty codziennego użytku i biurowe, takie jak breloki, długopisy, przypinki, kubki i wiele innych.

Gadżety kibica nie mają ograniczeń jeżeli chodzi o formę i rodzaj dzięki czemu dają duże pole dla kreatywnego wykorzystania różnego rodzaju produktów na potrzeby kibicowania.

 

Zastosowanie:

Jako gadżety reklamowe o masowym zastosowaniu.

Gadżety dla kibiców podczas różnego rodzaju wydarzeń sportowych.

Jako upominki firmowe dla pracowników podczas wydarzeń firmowych.

Gadżety dla osób w każdym wieku oraz o szerokim spektrum produktów do wykorzystania.