Latarka Vision

DrukujE-mail
Latarka Vision
RDS - R35676
Latarka Vision,Latarka Vision z logo,latarka z logo,latarka z nadrukiem,latarka promocyjna
Cena podstawowa 29,90 zł
Cena / kg:
Latarka Vision,Latarka Vision z logo,latarka z logo,latarka z nadrukiem,latarka promocyjna
Latarka Vision,Latarka Vision z logo,latarka z logo,latarka z nadrukiem,latarka promocyjna
Opis

Latarka o strumieniu światła 230 lumenów, amerykańska dioda CREE XPE (3 W). Funkcja zoom. 3 tryby świecenia: mocny, optymalny (oszczędzający baterię), migający. Zasilana 3 bateriami AAA (dołączone). Pakowana w nylonowe etui.

zasięg 80 m żywotnośc diody LED 100 000 godz.

Materiał podstawowy metal

Materiały dodatkowe nylon

Wymiary (szer./wys./gł.) [mm] 105 x 35 x 35

Opis dodatkowy zasięg 80 m żywotnośc diody LED 100 000 godz.

Zasilanie bateriami dołączone (3 x AAA)

Opakowanie etui / nylon

Kolor opakowania czarny

Sugerowana technika zdobienia grawer L2

Miejsce zdobienia na latarce

Maksymalna wielkość zdobienia (szer./wys)[mm] 25/9

Maksymalna ilość kolorów 1

 

Gadżety reklamowe z zakresu narzędzia i latarki do domu, samochodu, na wyprawy plenerowe

Upominki firmowe dla konkretnego grona odbiorców

Artykuły reklamowe dla kampanii o małej i średniej ilości gadżetów reklamowych.

Długopisy reklamowe

 

Długopisy to codzienność na rynku gadżetów reklamowych.

Są to produkty bardzo powszechne ze względu na:

- bardzo szerokie możliwości zastosowania, jeżeli chodzi o grupę docelową,

- funkcjonalność, gdyż mino postępu technologiczego, każdy potrzebuje czegoś do pisania

- szeroką gamę produktów, od bardzo tanich produktów masowych po ekskluzywne produkty o wysokiej wartości

 

Długopisy możemy podzielić na kategorie:

długopisy plastikowe

długopisy metalowe

długopisu ekologiczne

długopisy z końcówką do ekranów dotykowych

W ramach każdej z tych kategorii, możemy odnaleźć produkty masowe o niskim koszcie jednostkowym jak również produkty o wyższej wartości, przeznaczone dla bardziej ukierunkowanych kampanii gadżetów reklamowych.

 

Decydując się na skorzystanie z długopisów reklamowych warto zwrócić uwagę na:

- budżet jakim dysponujemy

- jaka ilość będzie potrzebna

- jak często będzie występowało zapotrzebowanie

- dla kogo będzie przeznaczony gadżet reklamowy

- gdzie i w jakich okolicznościach odbędzie się dystrybucja produktów reklamowych

 

Zalety:

- szeroka gama produktów umożliwiająca dobór odpowiedniego produktu do realizacji wybranego celu

- funkcjonalność

- dostępność

- szerokie możliwości zastosowanie od produktów masowych, produktów ekologicznych, po ekskluzywne długopisy i zestawy prezentowe na specjalne okazje i dla specjalnych osób

 

Zastosowanie:

- masowe kampanie reklamowe

- gadżety na konferencje i różnego rodzaju wydarzenia

- produkt ekologiczny dla kampanii o tematyce związanej z ekologią

- funkcjonalny gadżet, np. z rysikiem do telefonów i tabletów, lub z latarką 

- ekskluzywny produkt reklamowy na specjalne okazje