Lizaki w saszetkach

DrukujE-mail
Lizaki w saszetkach
BBP – 11.02
Opis

Małe, płaskie lizaki owocowe pakowane w saszetki wykonane z papieru powlekanego polietylenem. dwustronny nadruk reklamy (szczegóły technicze poniżej) kształt lizaka: płaskie serduszko mix smaków owocowych.

WAŻNA INFORMACJA TECHNICZNA: Specyfika stosowanego materiału opakowaniowego sprawia, że najlepsze efekty uzyskujemy przy nadruku 1-3 kolorów aplowych nie wymagających bardzo precyzyjnego pasowania małych elementów graficznych. W zależności od projektu gorsze efekty możemy uzyskać przy nadrukach CMYK-owych wymagających pasowania kilku kolorów, przy druku z kontry oraz druku bardzo drobnych elementów graficznych. O możliwości wykonania nadruku, jego przewidywanej jakości lub koniecznych zmianach informujemy po zapoznaniu się z materiałami graficznymi zamawiającego.

Waga netto/brutto: 8g /9g

Wymiary saszetki: 45x55 mm

Okres przydatności: 6 miesięcy

Minimalne zamówienie: 2000 sztuk

 

Gadżety reklamowe do domu i biura. Słodycze z nadrukiem reklamowym.

Upomninki formowe dla każdej branży. 

Artykuły reklamowe dla kampanii o średniej i dużej ilości gadżetów reklamowych.

Długopisy reklamowe

 

Długopisy to codzienność na rynku gadżetów reklamowych.

Są to produkty bardzo powszechne ze względu na:

- bardzo szerokie możliwości zastosowania, jeżeli chodzi o grupę docelową,

- funkcjonalność, gdyż mino postępu technologiczego, każdy potrzebuje czegoś do pisania

- szeroką gamę produktów, od bardzo tanich produktów masowych po ekskluzywne produkty o wysokiej wartości

 

Długopisy możemy podzielić na kategorie:

długopisy plastikowe

długopisy metalowe

długopisu ekologiczne

długopisy z końcówką do ekranów dotykowych

W ramach każdej z tych kategorii, możemy odnaleźć produkty masowe o niskim koszcie jednostkowym jak również produkty o wyższej wartości, przeznaczone dla bardziej ukierunkowanych kampanii gadżetów reklamowych.

 

Decydując się na skorzystanie z długopisów reklamowych warto zwrócić uwagę na:

- budżet jakim dysponujemy

- jaka ilość będzie potrzebna

- jak często będzie występowało zapotrzebowanie

- dla kogo będzie przeznaczony gadżet reklamowy

- gdzie i w jakich okolicznościach odbędzie się dystrybucja produktów reklamowych

 

Zalety:

- szeroka gama produktów umożliwiająca dobór odpowiedniego produktu do realizacji wybranego celu

- funkcjonalność

- dostępność

- szerokie możliwości zastosowanie od produktów masowych, produktów ekologicznych, po ekskluzywne długopisy i zestawy prezentowe na specjalne okazje i dla specjalnych osób

 

Zastosowanie:

- masowe kampanie reklamowe

- gadżety na konferencje i różnego rodzaju wydarzenia

- produkt ekologiczny dla kampanii o tematyce związanej z ekologią

- funkcjonalny gadżet, np. z rysikiem do telefonów i tabletów, lub z latarką 

- ekskluzywny produkt reklamowy na specjalne okazje