Napój energetyzujący 250 ml

DrukujE-mail
Napój reklamowy
FRD - Napój energetyzujący 250 ml
Opis

Napój energetyzujący 250 ml (puszka aluminiowa typu: slim)

Wymiar puszki (cm, wys. x szer.): 13,5 x 5,3 cm

Wymiar etykiety (cm, wys. x szer.): 12,3 x 16,6 cm netto (12,9 x 17,2 cm brutto)

SKŁAD woda, cukier, glukoza, kwas cytrynowy, dwutlenek węgla, tauryna (400mg/100ml),

regulator kwasowości: cytrynian trisodowy, kofeina (32mg/100ml), aromat,

barwnik: E 150c,

witaminy: niacyna, kwas pantotenowy, witamina B6 ryboflawina, B12.

 

Wartość odżywcza w 100ml

Wartość energetyczna : 197kJ/46 kcal

Białko : 0,35 g' Węglowodany : 10,8 g

Tłuszcze : 0,0 g

Witaminy w 100ml

Niacyna (PP) : 7,00 mg (44%*)

Kwas pantotenowy (B5) : 2,00 mg (33%*)

Witamina (B6) : 1,4 mg (100%*)' Ryboflawina (B2) : 0,53 mg (38%*)

Witamina (B12) : 0,5 ug (20%*)'

 

Gadżety reklamowe do domu i biura. Napoje z nadrukiem reklamowym.

Upomninki formowe dla każdej branży. 

Artykuły reklamowe dla kampanii o średniej i dużej ilości gadżetów reklamowych.

 

Długopisy reklamowe

 

Długopisy to codzienność na rynku gadżetów reklamowych.

Są to produkty bardzo powszechne ze względu na:

- bardzo szerokie możliwości zastosowania, jeżeli chodzi o grupę docelową,

- funkcjonalność, gdyż mino postępu technologiczego, każdy potrzebuje czegoś do pisania

- szeroką gamę produktów, od bardzo tanich produktów masowych po ekskluzywne produkty o wysokiej wartości

 

Długopisy możemy podzielić na kategorie:

długopisy plastikowe

długopisy metalowe

długopisu ekologiczne

długopisy z końcówką do ekranów dotykowych

W ramach każdej z tych kategorii, możemy odnaleźć produkty masowe o niskim koszcie jednostkowym jak również produkty o wyższej wartości, przeznaczone dla bardziej ukierunkowanych kampanii gadżetów reklamowych.

 

Decydując się na skorzystanie z długopisów reklamowych warto zwrócić uwagę na:

- budżet jakim dysponujemy

- jaka ilość będzie potrzebna

- jak często będzie występowało zapotrzebowanie

- dla kogo będzie przeznaczony gadżet reklamowy

- gdzie i w jakich okolicznościach odbędzie się dystrybucja produktów reklamowych

 

Zalety:

- szeroka gama produktów umożliwiająca dobór odpowiedniego produktu do realizacji wybranego celu

- funkcjonalność

- dostępność

- szerokie możliwości zastosowanie od produktów masowych, produktów ekologicznych, po ekskluzywne długopisy i zestawy prezentowe na specjalne okazje i dla specjalnych osób

 

Zastosowanie:

- masowe kampanie reklamowe

- gadżety na konferencje i różnego rodzaju wydarzenia

- produkt ekologiczny dla kampanii o tematyce związanej z ekologią

- funkcjonalny gadżet, np. z rysikiem do telefonów i tabletów, lub z latarką 

- ekskluzywny produkt reklamowy na specjalne okazje

 

JAREER gadżety reklamowe