NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml

DrukujE-mail
NAPÓJ IZOTONICZNY REKLAMOWY
FRD - NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml
Opis

NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml (multiwitamina/cytryna)

Wymiar butelki (cm, wys. x szer.): 24 x 6,5 cm

Wymiar etykiety (cm, wys. x szer.): 17,6 x 21,7 cm netto (18 x 22,3 cm brutto)

Napój Izotoniczny o smaku cytrynowym niegazowany

Skład: woda, glukoza, maltodekstryna, kwas cytrynowy, cytrynian trójsodowy i cytrynian trójpotasowy (regulator kwasowości), guma arabska, estry glicerolu i żywicy roślinnej (stabilizatory), aromat, aspartam i acesulfam K (substancje słodzące), niacyna, kwas pantotenowy, wit. B6 (witaminy), żółcień chinolinowa (barwniki), benzaesan sodu i sorbinian potasu (substancje konser- wujące).

Średnia wartość odżywczaw 100 ml produktu.

Wartość energetyczna 23kcal' Białko <0,1 g

Węglowodany 5,4g' W tym cukry 3,8g

Tłuszcz <0,1 g (w tym kwasy tłuszczowe nasycone) <0,1 g

Błonnik <0,1 g' Sód 0,043g

Niacyna (wit. B3) 2,4mg

Kwas pantotenowy 0,9mg

Witamina B6 0,21mg'

 

Gadżety reklamowe do domu i biura. Napoje z nadrukiem reklamowym.

Upomninki formowe dla każdej branży. 

Artykuły reklamowe dla kampanii o średniej i dużej ilości gadżetów reklamowych.

Gadżety kibica

 

Gadżety kibica to gadżety reklamowe, które umilą i uwydatnią kibicowanie podczas meczów, imprez sportowych czy sportowych konkurencji podczas spotkań i wydarzeń firmowych.

Upominki firmowe tego typu mają zastosowanie praktycznie przez cały rok dzięki czemu okres ekspozycji logo może być długotrwały.

Produkty reklamowe tego typu są przeznaczone dla konkretnych grup odbiorców lub do zastosowania podczas szczególnych wydarzeń.

Gadżetami kibica mogą być produkty wspomagające kibicowanie takie jak łapy kibica, trąbki, dmuchane kije lub dłonie jak również elementy ubioru takie jak koszulki, czapeczki oraz przedmioty codziennego użytku i biurowe, takie jak breloki, długopisy, przypinki, kubki i wiele innych.

Gadżety kibica nie mają ograniczeń jeżeli chodzi o formę i rodzaj dzięki czemu dają duże pole dla kreatywnego wykorzystania różnego rodzaju produktów na potrzeby kibicowania.

 

Zastosowanie:

Jako gadżety reklamowe o masowym zastosowaniu.

Gadżety dla kibiców podczas różnego rodzaju wydarzeń sportowych.

Jako upominki firmowe dla pracowników podczas wydarzeń firmowych.

Gadżety dla osób w każdym wieku oraz o szerokim spektrum produktów do wykorzystania.