NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml

DrukujE-mail
NAPÓJ IZOTONICZNY REKLAMOWY
FRD - NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml
Opis

NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml (multiwitamina/cytryna)

Wymiar butelki (cm, wys. x szer.): 24 x 6,5 cm

Wymiar etykiety (cm, wys. x szer.): 17,6 x 21,7 cm netto (18 x 22,3 cm brutto)

Napój Izotoniczny o smaku cytrynowym niegazowany

Skład: woda, glukoza, maltodekstryna, kwas cytrynowy, cytrynian trójsodowy i cytrynian trójpotasowy (regulator kwasowości), guma arabska, estry glicerolu i żywicy roślinnej (stabilizatory), aromat, aspartam i acesulfam K (substancje słodzące), niacyna, kwas pantotenowy, wit. B6 (witaminy), żółcień chinolinowa (barwniki), benzaesan sodu i sorbinian potasu (substancje konser- wujące).

Średnia wartość odżywczaw 100 ml produktu.

Wartość energetyczna 23kcal' Białko <0,1 g

Węglowodany 5,4g' W tym cukry 3,8g

Tłuszcz <0,1 g (w tym kwasy tłuszczowe nasycone) <0,1 g

Błonnik <0,1 g' Sód 0,043g

Niacyna (wit. B3) 2,4mg

Kwas pantotenowy 0,9mg

Witamina B6 0,21mg'

 

Gadżety reklamowe do domu i biura. Napoje z nadrukiem reklamowym.

Upomninki formowe dla każdej branży. 

Artykuły reklamowe dla kampanii o średniej i dużej ilości gadżetów reklamowych.

Długopisy reklamowe

 

Długopisy to codzienność na rynku gadżetów reklamowych.

Są to produkty bardzo powszechne ze względu na:

- bardzo szerokie możliwości zastosowania, jeżeli chodzi o grupę docelową,

- funkcjonalność, gdyż mino postępu technologiczego, każdy potrzebuje czegoś do pisania

- szeroką gamę produktów, od bardzo tanich produktów masowych po ekskluzywne produkty o wysokiej wartości

 

Długopisy możemy podzielić na kategorie:

długopisy plastikowe

długopisy metalowe

długopisu ekologiczne

długopisy z końcówką do ekranów dotykowych

W ramach każdej z tych kategorii, możemy odnaleźć produkty masowe o niskim koszcie jednostkowym jak również produkty o wyższej wartości, przeznaczone dla bardziej ukierunkowanych kampanii gadżetów reklamowych.

 

Decydując się na skorzystanie z długopisów reklamowych warto zwrócić uwagę na:

- budżet jakim dysponujemy

- jaka ilość będzie potrzebna

- jak często będzie występowało zapotrzebowanie

- dla kogo będzie przeznaczony gadżet reklamowy

- gdzie i w jakich okolicznościach odbędzie się dystrybucja produktów reklamowych

 

Zalety:

- szeroka gama produktów umożliwiająca dobór odpowiedniego produktu do realizacji wybranego celu

- funkcjonalność

- dostępność

- szerokie możliwości zastosowanie od produktów masowych, produktów ekologicznych, po ekskluzywne długopisy i zestawy prezentowe na specjalne okazje i dla specjalnych osób

 

Zastosowanie:

- masowe kampanie reklamowe

- gadżety na konferencje i różnego rodzaju wydarzenia

- produkt ekologiczny dla kampanii o tematyce związanej z ekologią

- funkcjonalny gadżet, np. z rysikiem do telefonów i tabletów, lub z latarką 

- ekskluzywny produkt reklamowy na specjalne okazje

 

JAREER gadżety reklamowe