NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml

DrukujE-mail
NAPÓJ IZOTONICZNY REKLAMOWY
FRD - NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml
Opis

NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml (multiwitamina/cytryna)

Wymiar butelki (cm, wys. x szer.): 24 x 6,5 cm

Wymiar etykiety (cm, wys. x szer.): 17,6 x 21,7 cm netto (18 x 22,3 cm brutto)

Napój Izotoniczny o smaku cytrynowym niegazowany

Skład: woda, glukoza, maltodekstryna, kwas cytrynowy, cytrynian trójsodowy i cytrynian trójpotasowy (regulator kwasowości), guma arabska, estry glicerolu i żywicy roślinnej (stabilizatory), aromat, aspartam i acesulfam K (substancje słodzące), niacyna, kwas pantotenowy, wit. B6 (witaminy), żółcień chinolinowa (barwniki), benzaesan sodu i sorbinian potasu (substancje konser- wujące).

Średnia wartość odżywczaw 100 ml produktu.

Wartość energetyczna 23kcal' Białko <0,1 g

Węglowodany 5,4g' W tym cukry 3,8g

Tłuszcz <0,1 g (w tym kwasy tłuszczowe nasycone) <0,1 g

Błonnik <0,1 g' Sód 0,043g

Niacyna (wit. B3) 2,4mg

Kwas pantotenowy 0,9mg

Witamina B6 0,21mg'

 

Gadżety reklamowe do domu i biura. Napoje z nadrukiem reklamowym.

Upomninki formowe dla każdej branży. 

Artykuły reklamowe dla kampanii o średniej i dużej ilości gadżetów reklamowych.

Odzież firmowa i reklamowa

 

Odzież firmowa i reklamowa to klasyczny przykład gadżetów reklamowych promujących logo firmy lub marki.

Bogactwo asortymentu i wzornictwa zapewnia możliwość szerokiego zastosowania i dostosowania produktów do zaistniałych potrzeb marketingowych.

Upominki formowe tego typu mogą być częścią niskobudżetowych lub masowych kampanii odzieży reklamowej o niewielkiej wartości, jak również kampanii produktów o wysokiej wartości skierowanych do konkretnej grupy odbiorców o sprecyzowanych preferencjach.

 

Zastosowanie:

Jako gadżety reklamowe o masowym zastosowaniu.

Gadżety o wyższej wartości skierowane do sprecyzowanej grupy odbiorców

Jako upominki firmowe dla pracowników firmy oraz klientów i dostawców.

Gadżety dla osób w każdym wieku

Jako odzież funkcyjna robocza lub uniform firmowy.