Słuchawki JBL T110

DrukujE-mail
Słuchawki douszne
EG - EG 0342
Słuchawki douszne,Słuchawki douszne z logo,Słuchawki douszne z nadrukiem,Słuchawki douszne reklamowe,upominki firmowe,gadżety z logo,gadżety z nadrukiem
Cena podstawowa 41,00 zł
Cena / kg:
Słuchawki douszne,Słuchawki douszne z logo,Słuchawki douszne z nadrukiem,Słuchawki douszne reklamowe,upominki firmowe,gadżety z logo,gadżety z nadrukiem
Słuchawki douszne,Słuchawki douszne z logo,Słuchawki douszne z nadrukiem,Słuchawki douszne reklamowe,upominki firmowe,gadżety z logo,gadżety z nadrukiem
Słuchawki douszne,Słuchawki douszne z logo,Słuchawki douszne z nadrukiem,Słuchawki douszne reklamowe,upominki firmowe,gadżety z logo,gadżety z nadrukiem
Opis

Słuchawki douszne

Słuchawki dokanałowe JBL T110 Są lekkie, wygodne i kompaktowe. Pod wytrzymałą obudową, para 9 mm głośników zapewnia potężny bas, odtwarzając tym samym dźwięk JBL Pure Bass, którego można doświadczyć na halach koncertowych, arenach i w studio nagraniowym na całym świecie. Dodatkowo, jednoprzyciskowy pilot z płaskim, nieplączącym się przewodem pozwala na sterowanie odtwarzaniem muzyki, a także na prowadzenie rozmów dzięki wbudowanemu mikrofonowi. JBL T110 – Twój idealny towarzysz do codziennej pracy, rozrywki w domu i podczas podróży.

Opakowanie Opakowanie kartonowe

Kraj pochodzenia USA 

Grupa znakowania ET (N1) Naklejka (do 29cm2)

Termin realizacji 5-7 dni 

Minimalne zamówienie 10 szt.

Możliwość zmiany wyglądu Nie

Możliwość wyboru opakowania Nie

Materiał Silikon Plastik

Napoje Reklamowe

 

Napoje reklamowe są ciekawą formą promocji marki lub firmy.

Mogą same w sobie spełnić rolę zindywidualizowanego produktu na potrzeby dystrybucji do klienta indywidualnego pod własną marką. 

Najpopularniejsze produkty z tej kategorii to wody mineralne i wody źródlane, jak również napoje energetyczne. 

Zaletą tego typu produktów jest możliwość zastosowania logo w pełnej kolorystyce.

Plusem jest również to, że niemal każda osoba może skorzystać z napoju reklamowego.

 

Zastosowanie:

- wydarzenia firmowe

- wydarzenia sportowe

- wydarzenia promujące produkt, markę lub firmę

- w punktach obsługi klienta

- dla własnych klientów 

- jako własna linia produktowa dla klienta detalicznego