Ziarenka kawy w czekoladzie

DrukujE-mail

Ziarenka kawy w czekoladzie


BBP – 15.12
Opis

Ziarenka prawdziwej aromatycznej kawy zamknięte w pysznej mlecznej czekoladzie. zapakowane w torebki foliowe oraz eleganckie opakowania kartonowe dostępne w opakowaniach z kartonu: złotego, srebrnego lub srebrnego holograficznego mieniącego się kolorami tęczy jak hologram, z tłoczonymi: logotypami, napisami i motywami graficznymi. całość dopełnia okienko w opakowaniu, przez które widzimy zawartość zestawu.

Waga netto/brutto: 120g/130g

Wymiary opakowania: 140x60x40 mm

Okres przydatności: 6 miesięcy

Minimalne zamówienie: 200 sztuk

Długopisy reklamowe

 

Długopisy to codzienność na rynku gadżetów reklamowych.

Są to produkty bardzo powszechne ze względu na:

- bardzo szerokie możliwości zastosowania, jeżeli chodzi o grupę docelową,

- funkcjonalność, gdyż mino postępu technologiczego, każdy potrzebuje czegoś do pisania

- szeroką gamę produktów, od bardzo tanich produktów masowych po ekskluzywne produkty o wysokiej wartości

 

Długopisy możemy podzielić na kategorie:

długopisy plastikowe

długopisy metalowe

długopisu ekologiczne

długopisy z końcówką do ekranów dotykowych

W ramach każdej z tych kategorii, możemy odnaleźć produkty masowe o niskim koszcie jednostkowym jak również produkty o wyższej wartości, przeznaczone dla bardziej ukierunkowanych kampanii gadżetów reklamowych.

 

Decydując się na skorzystanie z długopisów reklamowych warto zwrócić uwagę na:

- budżet jakim dysponujemy

- jaka ilość będzie potrzebna

- jak często będzie występowało zapotrzebowanie

- dla kogo będzie przeznaczony gadżet reklamowy

- gdzie i w jakich okolicznościach odbędzie się dystrybucja produktów reklamowych

 

Zalety:

- szeroka gama produktów umożliwiająca dobór odpowiedniego produktu do realizacji wybranego celu

- funkcjonalność

- dostępność

- szerokie możliwości zastosowanie od produktów masowych, produktów ekologicznych, po ekskluzywne długopisy i zestawy prezentowe na specjalne okazje i dla specjalnych osób

 

Zastosowanie:

- masowe kampanie reklamowe

- gadżety na konferencje i różnego rodzaju wydarzenia

- produkt ekologiczny dla kampanii o tematyce związanej z ekologią

- funkcjonalny gadżet, np. z rysikiem do telefonów i tabletów, lub z latarką 

- ekskluzywny produkt reklamowy na specjalne okazje