Gadżety reklamowe dla firm

Produkty zaprezentowane w poniższych kategoriach stanowią propozycję gadżetów reklamowych, upominków firmowych oraz pozostałych materiałów reklamowych, z których mogą skorzystać firmy i instytucje w promocji marki, logo firmy lub ogólnego wizerunku.

Wśród szerokiej gamy produktów znajdą Państwo produkty przeznaczone dla masowych kampanii promocyjnych, jak również dla punktowo skierowanych nisko i średnio-nakładowych kampanii bardziej wysublimowanych upominków dla wybranych branż lub wyjątkowych klientów, których warto wyróżnić podarunkiem o wyższej jakości.

 

Ceny podane w katalogu są cenami przykładowymi dla produktów bez oznakowania przy szacunkowym zamówieniu na kwotę powyżej 300 zł netto.

Wycena zamówienia produktów zawartych w katalogu odbywa się każdorazowo na zapytanie złożone drogą mailowo lub po konsultacjach telefonicznych. Wyceny przesyłamy drogą mailową.

Propozycja produktów reklamowych zawartych w katalogu nie stanowi oferty handlowej.

Pendrivy jako gadżety reklamowe to w tej chwili standard na ryku upominków reklamowych. Łączą funkcjonalność i dobrą prezencję logo. Możliwości wyglądu i pojemności pamięci są ogromne.

Strona 2 z 2
Wyników 31 - 32 z 32

Pendrive

Pendrive z metalu i plastiku

Pendrive z metalu i plastiku MCM - 28726

Strona 2 z 2

Kategorie

Pendrivy

 

Pendrivy reklamowe to wciąż bardzo popularne i funkcjonalne gadżety przydatne w biurze, w domu, w terenie.

Pendrivy należą do upominków reklamowych o średniej lub wyższej wartości, przeznaczonych dla użytkowników komputerów, komputerów przenośnych, telefonów, tabletów.

Specyfika produktu pozwala na dostosowanie produktu od strony wizualnej wykorzystując szeroką dostępność produktów jeżeli chodzi o pojemność, wzornictwo oraz materiał wykonania.

Dla kampanii gadżetów reklamowych wymagających całkowicie zindywidualizowanego wyglądu, można stworzyć pendrive firmowy według indywidualnego projektu.

Wybierając jedną z dostępnych pojemności mogą Państwo dostosować koszty kampanii do możliwości budżetowych.

 

Zastosowanie:

Jako gadżety reklamowe skierowane do konkretnej grupy odbiorców

Do kampanii produktów o średniej i dużej wartości

Jako upominki firmowe o długotrwałej ekspozycji logo marki lub firmy 

Funkcjonalne gadżety reklamowe o szerokim spektrum działania