Gadżety reklamowe dla firm

Produkty zaprezentowane w poniższych kategoriach stanowią propozycję gadżetów reklamowych, upominków firmowych oraz pozostałych materiałów reklamowych, z których mogą skorzystać firmy i instytucje w promocji marki, logo firmy lub ogólnego wizerunku.

Wśród szerokiej gamy produktów znajdą Państwo produkty przeznaczone dla masowych kampanii promocyjnych, jak również dla punktowo skierowanych nisko i średnio-nakładowych kampanii bardziej wysublimowanych upominków dla wybranych branż lub wyjątkowych klientów, których warto wyróżnić podarunkiem o wyższej jakości.

 

Ceny podane w katalogu są cenami przykładowymi dla produktów bez oznakowania przy szacunkowym zamówieniu na kwotę powyżej 300 zł netto.

Wycena zamówienia produktów zawartych w katalogu odbywa się każdorazowo na zapytanie złożone drogą mailowo lub po konsultacjach telefonicznych. Wyceny przesyłamy drogą mailową.

Propozycja produktów reklamowych zawartych w katalogu nie stanowi oferty handlowej.

Odzież reklamowa

Odzież z nadrukiem logo to szeroka gama produktów reklamowych z dużymi możliwościami wykorzystania jako materiały reklamowe.

Upominki dla każdej grupy wiekowej i segmentu odbiorców.

Duże możliwości znakowania logo marki lub firmy.

Długotrwałe oddziaływanie jako produkt reklamowy.

Odzież z reklamą firmy można wykorzystać jako produkt do masowej promocji jako gadżet, dla nisko i średnio nakładowych kampanii skierowanych do konkretnej grupy odbiorców.

Odzież z logo sprawdzi się jako gadżet sam w sobie lub uzupełni kampanie złożoną ze zróżnicowanych upominków jako zestaw promocyjny dla klientów lub pracowników firmy.

Strona 6 z 6
Wyników 151 - 173 z 173

Odzież reklamowa

Kategorie

Odzież firmowa i reklamowa

 

Odzież firmowa i reklamowa to klasyczny przykład gadżetów reklamowych promujących logo firmy lub marki.

Bogactwo asortymentu i wzornictwa zapewnia możliwość szerokiego zastosowania i dostosowania produktów do zaistniałych potrzeb marketingowych.

Upominki formowe tego typu mogą być częścią niskobudżetowych lub masowych kampanii odzieży reklamowej o niewielkiej wartości, jak również kampanii produktów o wysokiej wartości skierowanych do konkretnej grupy odbiorców o sprecyzowanych preferencjach.

Zastosowanie:

Jako gadżety reklamowe o masowym zastosowaniu.

Gadżety o wyższej wartości skierowane do sprecyzowanej grupy odbiorców

Jako upominki firmowe dla pracowników firmy oraz klientów i dostawców.

Gadżety dla osób w każdym wieku

Jako odzież funkcyjna robocza lub uniform firmowy.