Pendrive PD-6

DrukujE-mail
Pendrive z logo
UBS – PD-6
Pendrive PD-6,Pendrive z logo,Pendrive z nadrukiem,Pendrive z grawerem,Pendrive reklamowy
Opis

Pendrive PD-6

Pojemność: 2 GB - 32GB

Obudowa: stal - srebrne blaszki oraz białe, pozostałe - aluminium / plastik (obudowa)

Kolor: Dowolny PANTONE; 

Standard: Czarno - srebrany

NOWOŚĆ: obudowy drewniane, bambusowe i transparentne!

Pozostałe standardowe:

BLASZKI (16): czarna, grafitowa, srebrna, biała, żółta, złota, pomarańczowa, czerwona, różowa, fioletowa, granatowa, niebieska, błękitna, jasno-zielona, zielona, ciemno-zielona.

OBUDOWY (16): czarna, ciemno-szara, jasno-szara, biała, żółta, srebrna-metaliczna, pomarańczowa, czerwona, różowa, fioletowa, granatowa, niebieska, błękitna, jasno-zielona, zielona, ciemno-zielona.

Wymiary: 55,4 x 19,2 x 10,9 mm

Powierzchnia logo: 25 x 13 mm

Pozostałe informacje

Gwarancja: 24 miesiące

Kompatybilne z: Windows/MacOS/Linux

Złącze: USB 2.0 lub USB 3.0

Znakowanie

Tampondruk

Grawer

Nadruk Full-Colour (CMYK)

Inne usługi

Wgrywanie 

Pantone (od 300szt)

 

Długopisy reklamowe

 

Długopisy to codzienność na rynku gadżetów reklamowych.

Są to produkty bardzo powszechne ze względu na:

- bardzo szerokie możliwości zastosowania, jeżeli chodzi o grupę docelową,

- funkcjonalność, gdyż mino postępu technologiczego, każdy potrzebuje czegoś do pisania

- szeroką gamę produktów, od bardzo tanich produktów masowych po ekskluzywne produkty o wysokiej wartości

 

Długopisy możemy podzielić na kategorie:

długopisy plastikowe

długopisy metalowe

długopisu ekologiczne

długopisy z końcówką do ekranów dotykowych

W ramach każdej z tych kategorii, możemy odnaleźć produkty masowe o niskim koszcie jednostkowym jak również produkty o wyższej wartości, przeznaczone dla bardziej ukierunkowanych kampanii gadżetów reklamowych.

 

Decydując się na skorzystanie z długopisów reklamowych warto zwrócić uwagę na:

- budżet jakim dysponujemy

- jaka ilość będzie potrzebna

- jak często będzie występowało zapotrzebowanie

- dla kogo będzie przeznaczony gadżet reklamowy

- gdzie i w jakich okolicznościach odbędzie się dystrybucja produktów reklamowych

 

Zalety:

- szeroka gama produktów umożliwiająca dobór odpowiedniego produktu do realizacji wybranego celu

- funkcjonalność

- dostępność

- szerokie możliwości zastosowanie od produktów masowych, produktów ekologicznych, po ekskluzywne długopisy i zestawy prezentowe na specjalne okazje i dla specjalnych osób

 

Zastosowanie:

- masowe kampanie reklamowe

- gadżety na konferencje i różnego rodzaju wydarzenia

- produkt ekologiczny dla kampanii o tematyce związanej z ekologią

- funkcjonalny gadżet, np. z rysikiem do telefonów i tabletów, lub z latarką 

- ekskluzywny produkt reklamowy na specjalne okazje

 

JAREER gadżety reklamowe