Zasady korzystania z usług JAREER gadżety reklamowe

1. Postanowienia ogólne.

1.1. Właścicielem i Administratorem JAREER gadżety reklamowe jest JAREER Jarosław Szumiło.

Nr konta bankowego: ING Bank Śląski S.A  50 1050 1025 1000 0092 0281 9869

NIP 713 277 89 70

Regon 060758291

Zwany dalej JAREER.

1.2. Serwis internetowy JAREER gadżety reklamowe dostępny jest pod adresem www.jareer.pl

1.3. Niniejszy regulamin określa:

- warunki korzystania z usług JAEREER;

- zasady dotyczące informacji zawartych w serwisie www.jareer.pl

- zasady wykonywania kalkulacji;

- zasady akceptacji projektów;

- zasady przyjmowania zleceń;

- zasady dotyczące zarządzaniem danymi klienta;

- warunki reklamacji;

- odpowiedzialność JAREER.

 

2. Warunki korzystania z usług JAREER.

2.1. Korzystanie z usług JAREER oznacza pełną akceptację regulaminu oraz zasad w nim zawartych, a także akceptację zasad ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.

 

3. Zasady dotyczące informacji zawartych w serwisie www.jareer.pl

3.1. Produktu zaprezentowane w serwisie www.jareer.pl stanowią propozycję gadżetów reklamowych oraz pozostałych materiałów reklamowych, z których mogą skorzystać klienci.

3.2. Ceny podane w katalogu są cenami przykładowymi dla produktów bez oznakowania, przy szacunkowym zamówieniu na kwotę powyżej 300 zł netto.

3.3. Propozycja produktów reklamowych zawartych w serwisie www.jareer.pl nie stanowi oferty handlowej

3.4. Wycena zamówienia produktów zawartych w w serwisie www.jareer.pl odbywa się każdorazowo na zapytanie złożone drogą mailową lub drogą telefoniczną.

 

4. Kalkulacje.

4.1. Kalkulacja zawiera koszt projektu, ceny jednostkowe artykułów lub usług, koszty techniczne oraz termin realizacji. Kalkulacje wykonywane są do 7 dni od daty złożenia zapytania ofertowego. 

4.2. Podane w kalkulacji ceny są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.

4.3. Kalkulacja obowiązuje 14 dni od daty przesłania przez pracownika JAREER.

4.4. W związku ze zmianami stanów magazynowych dostępność produktu może ulec zmianie w ciągu 14 dni ważności kalkulacji.

4.5. Kalkulacja nie jest wiążąca, nie stanowi oferty i w szczególnych przypadkach może ulec zmianie.

4.6. JAREER zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wycofania towarów z oferty lub zmiany zasad promocji.

 

5. Zasady akceptacji projektów.

5.1. Projekty graficzne prosimy przesyłać w skali 1:1 w formacie grafiki wektorowej (cdr,ai,pdf), tekst zapisany w krzywych.

5.2. Termin realizacji projektu uzależniony jest od produktu na który ma zostać naniesiony projekt i jest ustalany indywidualnie dla każdego zlecenia.

5.3. Kolory wyświetlane na monitorze mogą różnić się od barw rzeczywistych - wynika to ze specyfiki wyświetlania obrazów na monitorze.

5.4. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy zaistniałe w projekcie z winy Klienta.

5.5. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta.

 

6. Zasady przyjmowania zleceń.

6.1. Zamówienie można złożyć drogą mailową.

6.2. Prawidłowe zamówienie złożone przez Klienta musi zawierać dokładne informację określające zamawiany produkt/produkty, wariant zamawianego produktu ( jeżeli dotyczy zamawianego produktu ), kolor produktu, ilość zamawianego produktu, formę oraz ilość kolorów znakowania produktu ( dla produktów ze znakowaniem ), dla produktów ze znakowaniem, grafikę w wymaganym dla danej techniki znakowania formacie graficznym ( grafika wektorowa lub bitmapa w wysokiej rozdzielczości ).

6.3. Przy ogólnej kwocie zamówienia do 2000 zł netto do zamówienia zostanie doliczony koszt transportu i logistyki w wysokości 20 zł netto. Koszty transportu zamówionego towaru przy ogólnej kwocie zamówienia powyżej 2000 zł netto ponosi JAREER.

6.4. Minimalna wartość zamówienia to 300 PLN netto.

 

7. Warunki zgłoszenia reklamacji.

7.1. Reklamację może złożyć każdy klient, który zrealizował zamówienie. 

7.2. Reklamacje można złożyć, pisemnie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

7.3. Zgłaszając reklamację klient powinien dołączyć do niej kartę zamówienia , które chce zareklamować.

7.4. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.

7.5. Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.

7.6. Reklamacje można złożyć do 7 dni roboczych od momentu dostawy zamówionych artykułów. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.

7.7. Reklamacje są rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia z reklamacją przez JAREER.

7.8. Reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego. 

7.9. Kolory, wygląd, kształt oraz jakość nadruków niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów. Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do +/-5% odstępstw w całej serii zamówienia. 

7.10. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, powinien być czysty, powinien posiadać fabryczne opakowanie w dobrym stanie oraz wszystkie (nieoderwane) metki. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu i numer konta bankowego. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.

 

8. Zakres odpowiedzialności serwisu.

8.1. JAREER nie ponosi odpowiedzialności za:

- realizację projektów błędnie przygotowanych przez zamawiającego pod względem treści;

- realizację projektów błędnie przygotowanych przez zamawiającego pod względem technicznym, w których nie były dokonywane zmiany przez JAREER;

- realizację projektów zaakceptowanych przez Klienta, a zawierających błędy techniczne lub treściowe;

- opóźnienia w dostawie materiałów przez kurierów zewnętrznych;

- opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych niezależnych od  JAREER, np. przerw w dostawie energii elektrycznej itp.;

- opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta;

- jakość i terminowość przesyłek kurierskich;

- terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem klienta a bankiem JAREER;

- w przypadku błędu w opisie towaru lub błędu w podanej cenie spowodowanych awarią systemową lub innym czynnikiem np. podania przez Producenta błędnej ceny, JAREER zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji.

 

9. Postanowienia końcowe.

9.1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu oraz warunków reklamacji.

9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych. 

9.3. JAREER zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.jareer.pl